SOS Pechhulp International

SOS Pechhulp International

SOS Pechhulp International zegt zich te richten op HBO’ers, Academici en middelbaar en hoger personeel. Aangezien met een beetje goede wil de meerderheid van Nederland onder deze definitie kan vallen, beschouwen we dit maar als een marketing-truc om u speciaal te laten voelen.
De dienst is verder vrij duidelijk. Pechhulp ter plaatse en wanneer nodig wordt de auto meegenomen. Zo nodig krijgt u kosteloos vervangend vervoer mee, mits uw eigen auto niet ouder is dan 12 jaar. Net als bijvoorbeeld bij Route Mobiel, wordt pechhulp uitgevoerd door SOS International, onderdeel van de International Assistance Group.

Kosten SOS Pechhulp International

Pechhulp binnen Nederland kost bij SOS Pechhulp International 45 euro per jaar voor een auto tot 10 jaar oud. Hierbij is dan ook uw eigen woonplaats gedekt.
Voor 66 euro per jaar bent u in heel Europa gedekt bij pech. Onder Europa vallen bij SOS Pechhulp Internationaal alle landen op de Groene Kaart.
Wilt u ook uw aanhanger of caravan verzekeren tegen pechhulp, dan betaalt u jaarlijks 9 euro extra. De tarieven zijn al jaren gelijk gebleven en daardoor is deze aanbieder ieder jaar een beetje interessanter geworden.

Contact

Heeft u pech? Neem dan contact op met de SOS Pechhulp International alarmcentrale via telefoonnummer 078 – 6327 579.
Voor meer informatie over de dienstverlening belt u met 078 – 6 327 572.

Wat zijn uw ervaringen met SOS Pechhulp International?

15 gedachten over “SOS Pechhulp International

  1. Ik kreeg vandaag ook zo’n mail, omdat ik de afgelopen 2 jaar 4 keer stil kwam te staan met mijn 10 jaar oude auto met 435.000km op de teller. Als ik de komende 2 jaar nog eens een beroep doe zeggen ze het contract daarna op. Tsja, de 6 jaar hiervoor heb ik 0 beroep hoeven doen. Beetje flauw. Ik sla geen enkele beurt over, doe alles om hem in nieuwstaat te houden. Maar daar kijken ze niet naar. Jammer.

  2. Onze auto is 11 jaar oud en daarom sinds drie jaar Pechhulp lid.
    Nu kregen we een email van SOS Pechhulp dat zij de laagste lidmaatschapsvergoeding in Nederland voor pechhulp vragen. Deze vergoeding hebben zij onder andere gebaseerd op een gemiddeld gebruik van pechhulp in Nederland van eenmaal per
    7 (!) jaar. Daarom kregen we een waarschuwing omdat we 3x in drie jaar gebruik hadden moeten maken, zoals zij schreven ‘de afgelopen jaren bovengemiddeld gebruik gemaakt van de pechhulpverlening’.

    1. Tja, begrijpen doe ik beide partijen, U bent lid geworden omdat de auto 11 jaar oud is, en daarmee een grotere kans heeft op gebreken, echter SOS pechhulp is een bedrijf en moet zijn mensen ook betalen. Zelf heb ik in 20 jaar 2 x gebruik moeten maken van pechhulp, met dealer onderhouden auto s wel te vestaan. Ik vind het vreemd dat er bij het afnemen van een product als pechhulp niet altijd eisen worden gesteld aan het onderhoud. Gelukkig wordt er nu meestal wel gestaffeld op leedtijd, anders sponseren de jongere auto s de ouderen.
      De waarschuwing bevreemd me echter wel als er niks over staat in de voorwaarden, immers statistich gezien kan het wel zo zijn 1 x per 7 jaar, daar kan men best wel eens buiten vallen, pech hebben heet dat…

      1. Ik rijd een auto van 13 jaar oud, met 320.000 km op de teller. Een betrouwbare diesel, zonder problemen. Eén keer met pech aan de kant van de weg gestaan met deze auto, maar dat kan met elke auto gebeuren. Ik zie geregeld veel jongere auto’s langs de kant van de weg staat. Het is natuurlijk van belang om de auto goed te onderhouden. Als je daar maar voor zorgt, gaat het verhaal van Leon niet op. En dan is het juist vreemd dat je met een betrouwbare oudere auto de pechhulp van jongere auto’s moet sponsoren.
        ‘t Is dus maar net hoe je het bekijkt…

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *