fietsned logo

FietsNED

FietsNED levert pechhulp binnen Nederland aan al haar leden die onderweg zijn. Voorrijden en loon zijn inbegrepen, onderdelen zijn na 5% korting kosten voor de bestuurder. Mocht reparatie ter plekke niet lukken, dan is de repatriëring gratis. Pechhulp wordt alleen overdag verleend. Hieronder de kosten van een pechpas die vervolgens een jaar geldig is:

Tarieven FietsNED

  • Fiets € 32,50
  • Electrische fiets € 32,50
  • Aangepaste / bijzondere fiets € 39,00 (waaronder ligfiets, tandem, 3-wieler)
  • Electrische scooter € 49,00
  • Bromfiets € 49,00
  • Scootmobiel € 69,00

Extra voordeel tweede pechpas

U kunt tevens een pechpas aanvragen voor uw partner, zoon of dochter. Voorwaarde is dat de tweede kaarthouder op hetzelfde adres woont. U ontvangt 50% korting over het laagste, door u gekozen abonnement.

fietsned pechpas
fietsned pechpas

Openingstijden

Houd er rekening mee dat pechhulp voor uw fiets alleen beschikbaar is tijdens de volgende openingstijden:

Op werkdagen van 8.00 u tot 21.00 uur.
In het weekend van 9.00 u tot 21.00 uur.

Fietsenmaker

FietsNED profileert zich niet alleen als pechhulp aanbieder voor tweewielers, maar ook als fietsenmaker voor thuis en onderweg. De FietsNED bus is niet alleen goed gevuld met onderdelen en werkplaats. Ook kunt u bij fietsNED terecht voor accesoires.

Telefoonnummer

Heeft u pech onderweg? Bel dan voor hulp telefoonnummer 088 112 112 3

Wat zijn uw ervaringen met pechhulp voor de fiets via FietsNED?

8 gedachten over “FietsNED

  1. Ik ben al bijna 4 jaar lid van Fietsnederland. Gisteren zondag 14 mei 2017 had ik een lekke band. Fietsnederland Pechhulp gebeld dat ik pech had. Ik werd na 10 minuten teruggebeld metde boodschap dat er niemand in de omgeving bereikbaar was om mijn band te plakken. Ik was verbaasd en dacht waarom heb ik deze verzekering! Er kon wel vervoer naar huis geregeld worden. Na een uur kwam een hele grote sleepwagen, waar mijn fiets opgeladen werd en ik met moeite in kon stappen

    Ik heb vandaag mijn Pechhulp opgezegd.

  2. Vandaag een monteur van Fietsned langs gehad voor een beurt, nadat hij weg was heb ik hem gebeld want de versnelling ratelde. Hij deed geïrriteerd aan de telefoon en liet weten dat het waarschijnlijk toch wel aan mij lag “net als de vorige keren”, de vorige keren was er toch echt wel wat aan de hand, anders heeft hij voor niks versnellingskabels staan vervangen. Maar nee, t lag dus allemaal aan mij. Vervolgens toen hij er was deed hij iets kleins aan de kabel en was het weer goed, maar hij liet nogmaals weten dat het toch echt aan mij had gelegen omdat ik verkeerd schakelde. Toch knap dat het probleem daarna opgelost was door hem ondanks dat het aan mij lag? Anyway, ik ben er klaar mee, ga voortaan na een echte fietsenmaker, die zijn tenminste altijd beleefd, deze Fietsned monteur begreep niet helemaal hoe dat moet.

    1. Ja, ze kunnen nog heel wat leren van de WegenWacht. Misschien kan FietsNed hun mensen een cursus klantvriendelijkheid (laten) geven.

  3. zelf raad ik aan om zo ver mogelijk uit de buurt te blijven van fietsned. Ze zijn onbeleefd, maken alleen afspraken als het hun het beste uitkomt en zijn zeker niet service gericht.

    Je andere dingen beloven via de website en vervolgens via vriendelijke mailtjes van de dames bij de klantenservice kunnen ze wel maar daar hebben ze ook genoeg geld voor met de bedragen die ze rekenen zonder dat er oplossingen of service verleend word.

    Mijn advies, gewoon bij de ANWB een abonnement nemen.

    1. Bij bepaalde verzekeringen van de ANWB zit de pechhulp ook inbegrepen. Heb ik zelf al dankbaar gebruik van gemaakt.

  4. Ik heb geen ervaring met de pechhulp van Fietsned (gelukkig nog niet), maar ik zit al 2 weken te wachten tot er een afspraak gemaakt wordt voor een (eerste) servicebeurt. Bij de aanvraag heb ik een bepaalde datum gevraagd (die lag toen 2 weken in de toekomst, is nu over 2 dagen) en een paar dagen na de aanvraag ben ik inderdaad een keer gebeld om een afspraak te maken voor de volgende dag omdat ‘de monteur dan in de buurt zou zijn’. Dat kwam bij ons absoluut niet uit en ik heb toen ook gevraagd of het niet op de door mij gevraagde datum kon, dan waren beide fietsen thuis. ‘Nee, dat kon niet ingepland worden, dat was te ver in de toekomst’ (?!?!?) was het antwoord en ik zou nog gebeld worden voor een afspraak. Nog steeds niets gehoord. Nu maar hopen dat, als ik ooit pech krijg, ik ook geen weken hoef te wachten op service.

    1. De monteur is uiteindelijk gekomen op de gevraagde datum; na het sturen van een klacht werd ik zowaar gebeld en kon de afspraak worden gemaakt. Monteur is toen geweest en heeft netjes beide fietsen een beurt gegeven.

      Heb dit jaar een paar mobiele fietsenmakers meer benaderd (voor 5 fietsen op één adres) en de FietsNed monteurs hadden allemaal één of andere flutsmoes om maar niet te hoeven komen. Dat werd hem dus niet.

      Ben toen in zee gegaan met Mobifiets en die heeft keurig alle fietsen een beurt gegeven, afspraak maken was geen probleem, arriveerde netjes op de afgesproken dag en tijd, loste alle probleempjes vakkundig op. Vakwerk!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *