bosch car service

Bosch Car Service pechhulp

Bosch is niet alleen een leverancier van allerlei apparaten, maar is tevens de merknaam van een groot netwerk van garagebedrijven die uw auto veelal goedkoper kunnen onderhouden dan uw merkdealer. Als extra klantenbinder biedt Bosch pechhulp aan voor auto’s die onderhouden worden bij een Bosch service station. U kunt dus alleen pechhulp afnemen bij Bosch Car Service indien u uw auto bij een Bosch Car Service garage laat onderhouden!

Dekking en Tarief

Bosch Car Service pechhulp staat uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. Dat is niet zo bijzonder meer. Wat wél bijzonder is, is het scherpe tarief vanaf 35,00 euro per jaar voor pechhulp in Nederland. Voor pechhulp Europa wordt €22,50 extra gerekend. Vervangend vervoer is vervolgens inbegrepen voor 4 dagen en kan tegen meerprijs worden uitgebreid. Heeft u behoefte aan een grote auto, of een auto met trekhaak als vervangend vervoer, dan kost dat €12,50 per jaar extra. Voor nog eens €15,00 per jaar extra is uw caravan of aanhanger meeverzekerd van pechhulp.

Bosch Car Service pechhulp is gekoppeld aan het kenteken van uw auto.

Pechhulp in Nederland inclusief woonplaatsdekking Prijs
0 t/m 4 jaar € 35,-
5 t/m 9 jaar € 52,50
10 t/m 14 jaar € 70,-
15 jaar en ouder € 92,50

Contact

Zoekt u contact met Bosch Car Service? Bij pech belt u met het Bosch Car Service Pechhulp alarmnummer: +31(0)88 006 6000. Pechhulp kunt u alleen afsluiten tijdens onderhoud van uw wagen bij een van de Bosch garages.

Voor meer informatie kunt u terecht op de website. Voor het aanmelden voor Pechhulp kunt u terecht bij één van de Bosch Car Service garages.

Wat zijn uw ervaringen met pechhulp van Bosch Car Service?

12 reacties op “Bosch Car Service pechhulp

  1. Zondag 17:30 auto afgesleept, en een taxi zou me komen ophalen. Na dik 2 uur aan het lijntje gehouden te zijn (*naam bekend bij redactie*) bleek dat hij vergeten was de taxi te regelen omdat het bedrag van de taxi hoger was dan 100 euro. Geen idee wat het probleem was maar had me minimaal even gebeld dat jullie niets kunnen betekenen. Heb uiteindelijk zelf vervoer geregeld veel te laat op de avond. Bizar gewoon. Excuus was dat hij alleen op de centrale zat met 20 lijnen in de wacht.

  2. Zeer verbaasd over lange wacht aan de telefoon. Pechhulp! Ik baalde enorm. Alle medewerkers zijn in gesprek, bijna half uur gehangen!! Ik overweeg overstappen, hier doe ik het niet voor.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.