Bosch is niet alleen een leverancier van allerlei apparaten, maar is tevens de merknaam van een groot netwerk van garagebedrijven die uw auto veelal goedkoper kunnen onderhouden dan uw merkdealer. Als extra klantenbinder biedt Bosch pechhulp aan voor auto’s die onderhouden worden bij een Bosch service station. U kunt dus alleen pechhulp afnemen bij Bosch Car Service indien u uw auto bij een Bosch Car Service garage laat onderhouden!
Dekking en Tarief
Bosch Car Service pechhulp staat uiteraard 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar. Dat is niet zo bijzonder meer. Wat wél bijzonder is, is het scherpe tarief vanaf 35,00 euro per jaar voor pechhulp in Nederland. Voor pechhulp Europa wordt €22,50 extra gerekend. Vervangend vervoer is vervolgens inbegrepen voor 4 dagen en kan tegen meerprijs worden uitgebreid. Heeft u behoefte aan een grote auto, of een auto met trekhaak als vervangend vervoer, dan kost dat €12,50 per jaar extra. Voor nog eens €15,00 per jaar extra is uw caravan of aanhanger meeverzekerd van pechhulp.
Bosch Car Service pechhulp is gekoppeld aan het kenteken van uw auto.
Pechhulp in Nederland inclusief woonplaatsdekking | Prijs |
0 t/m 4 jaar | € 35,- |
5 t/m 9 jaar | € 52,50 |
10 t/m 14 jaar | € 70,- |
15 jaar en ouder | € 92,50 |
Contact
Zoekt u contact met Bosch Car Service? Bij pech belt u met het Bosch Car Service Pechhulp alarmnummer: +31(0)88 006 6000. Pechhulp kunt u alleen afsluiten tijdens onderhoud van uw wagen bij een van de Bosch garages.
Voor meer informatie kunt u terecht op de website. Voor het aanmelden voor Pechhulp kunt u terecht bij één van de Bosch Car Service garages.
Wat zijn uw ervaringen met pechhulp van Bosch Car Service?
November 2019 wilde mijn Volvo XC 60 niet meer starten, de accu had te weinig vermogen. Ik stond op het punt de accu servicedienst te bellen maar koos voor de Bosch pechhulp. Deze was snel ter plaatse maar verbond de accu vermoedelijk met 24 Volt van de servicewagen, want tijdens het starten werden onderdelen oververhit waarna de auto in het geheel niet meer wilde starten. Als gevolg hiervan werd de auto naar Bosch car-service Van Kuyk in Schagen getransporteerd. Daar bleek dat zowel de startmotor, de dynamo als de airco pomp waren verbrand. Plaatsvervangend vervoer was niet beschikbaar dus heb dit zelf moeten regelen. Mijn verzoek om de schade bij Bosch pechhulp te declareren werd in de wind geslagen en ik werd opgezadeld met een hoge reparatie nota. De airco is bovendien uit kostenoverwegingen nog niet hersteld. Ik ben bijzonder ontevreden over deze gang van zaken die onomstotelijk werd veroorzaakt door Bosch pechhulp. Het zou Bosch pechhulp sieren als zij voor compensatie van de financiële schade zou zorgdragen.
Mijn ervaring is gebaseerd op vandaag 30 april 2018. Ik heb vanuit België gebeld i.v.m. lekke band. Ik zou teruggebeld worden door een Franse monteur. Na 2 uur wachten nogmaals naar Bosch pechservice in Nederland gebeld en dat werd mij doodleuk verteld dat ze een fout gemaakt hadden en nog niet gebeld hadden met een monteur. Het werd uitgezocht en ik zou teruggebeld worden binnen enkele minuten. Maar na 20 min zelf weer gebeld en er was verwarring, ik zou doorverbonden worden maar de verbinding werd verbroken. Nogmaals gebeld en ik werd weer doorverbonden mar weer niemand aan de lijn gekregen. Nogmaals gebeld en toen meteen maar gezegd dat we zelf de band wel gingen verwisselen en de opdracht ingetrokken. Ik ben heel erg boos en behoorlijk teleurgesteld in de Boschservice.
Goed in de voorwaarden kijken voor je deze verzekering wilt! Ik ben van auto gewisseld, maar blijkbaar is deze verzekering niet over te dragen op een nieuw kenteken én hij is niet tussentijds opzegbaar. Ik betaal dus nu dubbele pechhulp: voor mijn nieuwe auto en nog de 9 resterende maanden voor mijn oude auto, die niet eens meer van mij is…. Zonde van het geld (mijn eigen schuld, had ik maar beter moeten kijken…), maar ook een heel rare regeling van Bosch. De pechhulp van mijn nieuwe auto heb ik dan ook elders afgesloten.
Willen jullie echt onze ervaring weten, ik denk al jullie alle mails eens goed doorlezen en onze open publicatie via jullie facebook pagina dat jullie toch onderhand wel weten , hoe door jullie zogenaamde goede pechhulp onze vakantie een ware hel is geweest.
Voor jullie zijn we een nummertje , en het gene wat jullie nu doen is alles verdraaien , maar ach dat zijn we wel geen gewend van jullie.
Pechhulp afsluiten mag , betalen ook , maar niet in vakantie periode want dan zijn jullie te druk en bepalen jullie wie er wel en geen hulp krijgen.
Het eerste wat we ook gaan doen , is gelijk jullie o zo goede pechhulp, service opzeggen, en hopelijk velen met ons
Bosch Car servise pechhulp is geen hulp masr ware nachtmerrie, ze zijn twee x zo druk als vorig jaar , hebben niets voor ons gedaan, alleen onze zo kostbare vakantie , waarschijnlijk de laatste dat we nog konden doen met behulp van kinderen door handicap echtgenoot is door zogenaamde pechhulp niets van terecht gekomen, we zijn aan ons lot over gelaten , hebben hele week niet weg gekund wachten op telefoontje of mail die niet kwamen ., niet beant woord werden , we moesten zelf uitzoeken of garage goed was, hoezo pechhulp in buitenland.
Voor ons te laat , deze week is door bosch pechhulp volledig verknald en kan nooit meer over gedaan worden.
Als je geen hulp kunt bieden door drukte laat mensen dan geen verzekering afsluiten , wel geld innen maar aan je lot worden overgelaten, nooit maar dan ook nooit meer bosch pechhulp
De pechhulp hebben wij afgelopen donderdag als erg goed ervaren. Vlak voor de Gotthardtunnel pech en binnen 5 kwartier hulp ter plekke en gebracht naar een garage vlakbij. Van daaruit goede communicatie met het hulpteam en heel inlevend. Chapeau!
wij hadden pech met de auto in Oostenrijk. Voor het eerst hadden wij Bosch Car service. We zijn fantastisch geholpen door het team van Bosch car service. Binnen 2 uur van de weg naar de camping gebracht zonder extra kosten. In een woord fantastisch. Erg goede communicatie ook door medewerkerker aan de pech hulp lijn. Dit hebben wij bij de ANWB wel anders mee gemaakt dat was in een woord schandalig. Die kunnen nog wat leren van Bosch car service.
Nogmaals bedankt voor jullie snelle hulp
Peter en Petra Visser
Bosch Car Service heeft haar tarieven drastisch verhoogd per 1-1-2013.
€ 50,75 voor auto’s tot en met 9 jaar
€ 73,25 voor auto’s ouder dan 9 jaar
Uitbreiding
€ 16,75 voor uitgebreid vervangend vervoer
€ 14,00 voor caravan of aanhangwagen
Als ik bij Bosch Car Service zou blijven, ga ik van € 35,95 naar € 73,25
Ik was na 40 jaar ANWB overgestapt naar Bosch Car Service. Een grote vergissing van mij.
Dat is zeer goedkoop moet ik zeggen!
Grappig is dat de Bosch Car Service dienst ondergebracht is bij Mondial Assistance:
Bosch Car Service
Pechhulpverzekering A0811
Algemene voorwaarden
De dienstverlening wordt geleverd door uitvoerder Mondial Assistance
B.V., in opdracht van N.V. Schadeverzekering-Maatschappij Bovemij,
welke voor 100 % risicodrager is op deze verzekering.