AA-team, ofwel AutoAssistentie team, is een zelfstandige en onafhankelijke onderneming die bemiddelt bij pech en berging. Ze komt voort uit een samenwerking van 11 assistentie verlenende bedrijven in Zuid-Holland. Sinds 2004 wordt er gestreeft naar een landelijk opererend netwerk en dat lijkt ondertussen gelukt. Geen eigen auto’s, maar een netwerk van vele lokaal gevestigde bedrijven die samen een landelijke dekking van pechservice vormen. Voor pechservice in de rest van Europa maakt AA-team gebruik van het Duitse Automobilclub von Deutschland.
Pechhulp zonder lidmaatschap
Heeft u geen pechhulp lidmaatschap afgesloten, maar staat u toch met pech langs de weg? Dan kan AA-team u helpen. Bel het landelijke alarmnummer 088-112.112.1 voor autohulpdiensten. U krijgt dan niet de korting die u zou krijgen bij een abonnement, maar u wordt wél geholpen.
Private Label Pechhulp
Er zijn verschillende partijen die gebruik maken van de diensten van AA-team voor de pechhulp dienstverlening aangeboden onder een eigen naam. De bekendste is Blij dat ik rij, maar ook FietsNED maakt gebruik van de diensten van AutoAssistentie. Zo zijn er veel meer. U vindt ze in onderstaande tabel.
Private label partners | 088-112 AA-team nummers | Gevestigd |
---|---|---|
AA-team garage MobiliteitService | 088-112.1234 | Hellevoetsluis |
AD MobiliteitService | 088-112.1431 | Oosterhout NB |
Albers MobiliteitService | 088-112.1302 | Zuidland |
Auto Huitink Assistance | 088-112.1244 | Groenlo |
Auto Westerveld | 088-112.1200 | Doetinchem |
Autobedrijf Bijker | 088-112.1308 | Meppel |
AutoExcellent MobiliteitService | 088-112.1439 | Eemnes |
AutoOnderhoudPlan MobiliteitService | 088-112.1237 | Groningen |
BandenProf Pechhulp | 088-112.1445 | ’t Goy |
BCS bedrijven met AA-team pechhulp | 088-112.1227 | Hellevoetsluis |
Blij dat ik Rij Pechhulp | 088-112.1111 | Bilthoven |
CarProf MobiliteitService | 088-112.1430 | Oosterhout NB |
Cars&Joy MobiliteitService | 088-112.1569 | Den Bosch |
CarTeam MobiliteitService | 088-112.1434 | Breda |
CarXpert MobiliteitService | 088-112.1428 | Eemnes |
Cas LaMens MobiliteitService | 088-112.1331 | Berkel en Rodenrijs |
CheckStar MobiliteitService | 088-112.1662 | Leeuwarden |
DCB Berkel MobiliteitService | 088-112.1306 | Spijkenisse |
De Groot autobedrijf | 088-112.1318 | Veenendaal |
FietsNed Pechpas | 088-112.112.3 | Oosterhout NB |
FORD Europa garage | 088-112.1367 | Coevorden |
Hoeke MobiliteitService | 088-112.1339 | Hoofddorp |
InterTrans MobiliteitService | 088-112.1422 | Holten |
LeaseProf MobiliteitService | 088-112.1444 | ’t Goy |
Marc Huisman Autobedrijf | 088-112.1334 | Alphen aan den Rijn |
On-Route MobiliteitService | 088-112.1309 | De Bilt |
PechhulpSpaarPlan | 088-112.1777 | Hellevoetsluis |
RoadLease MobiliteitService | 088-112.1307 | Roermond |
Van Leeuwen Auto’s | 088-112.1950 | Kesteren |
VARI klantenkaart | 088-112.1789 | Vlaardingen |
VSR Vereniging Renault Specialisten | 088-112.1239 | Hendrik-Ido-Ambacht |
AA-Team ervaringen
Wat zijn uw AA-team ervaringen? Is het een goed alternatief voor de wegenwacht? Heeft u gebruik gemaakt van pechhulp zonder abonnement?
Berger stond supersnel voor de deur. Vervangende auto was ook snel geregeld. Wel jammer dat de berger verzuimde duidelijk te vertellen wanneer de auto terug moest en dat inleveren niet bij de garage kon waar mijn auto stond. Daar zat nu 115km of 6,5 uur met het OV verschil tussen.
Los daarvan complimenten voor de auto zelf en de lage dagprijs. Daar huur je ze niet voor. 8/10
Mijn ervaring hiermee is zeer slecht. Toen ik belde werd er niets gevraagd, toen ze hoorden wat er was werd gewoon tegen mij gezegd dat ik maar contact moest zoeken met mijn verzekering. Moest maar contact zoeken met het nummer wat op mijn groene kaart stond. Volgens mij is het heel normaal dat ze eerst wat meer informatie vragen over de aard en situatie die er op dat moment is. Wat ze hebben gezegd tegen de mensen van de garage, die ook contact met hun hebben gezocht, dat komt totaal niet overeen. Dan moeten ze ook zo eerlijk zijn en precies tegen die mensen zeggen wat ze ook tegen mij hebben gezegd en geen verhaal op de mouw spelden van/tegen de mensen van de garage. Uiteindelijk is of moest ik alles regelen via de verzekering, terwijl dit ook via hun had plaats kunnen vinden. Dit is geen service terwijl ze op de site hebben staan dat zij ook eventueel de berging regelen, wel daar heb ik dus niets van gemerkt. Denk dat hier het laatste woord nog niet over is gevallen.